U najgoroj situaciji Tuzla i Bihać: Zašto se u FBiH autoputevi ne grade po prioritetima?

Iz Tuzlanskog i Unsko-sanskog kantona ponovo traže od federalnih vlasti da pokrenu saobraćajnu deblokadu tih kantona koji nemaju ni kilometar izgrađenog autoputa niti brze ceste.

Ističu da se istovremeno putevi intenzivno grade u južnoj i zapadnoj Hercegovini,  gdje je višestruko manje stanovnika i prikupljenog poreza, Preporod.info.

Ako se izgradnja nastavi dosadašnjim tempom, gotovo sve općine s jugozapada Hercegovine bit će spojene modernim putevima s Hrvatskom, dok će se između Sarajeva, Bihaća i Tuzle i dalje koristiti magistralna cesta.

– Najgora situacija je na magistralnim putevima u Tuzlanskom kantonu.

Jedna od najgorih dionica je Doboj, Tuzla, Zvornik – kaže vozač Ismet Vehabović iz Gračanice koji je protekle tri godine obišao gotovo cjelokupnu regiju Zapanog Balkana.

Putevi su to koji vozače iscrpljuju, a privrednike čine nekonkurentnim, upozorava Faruk Širbegović, osnivač kompanije Širbegović inženjering.

Ističe da na cestovnoj kičmi Tuzlanskog kantona nema ni kilometra izgrađenog autoputa, niti brze ceste i dodaje da nije kasno po kojem kriteriju je to zaslužio najmnogoljudniji i privredno najrazvijeniji dio zemlje.

– Mislim da je građanima dosta. I kolege privrednici su vidjeli da je nedavni protest prijevoznika dao efekat, pa se pitamo je li to način komuniciranja koji trebamo primijeniti kako bi se stanje promijenilo – kaže Širbegović.

Ako se izgradnja nastavi dosadašnjim tempom, gotovo sve općine s jugozapada Hercegovine bit će spojene modernim putevima s Hrvatskom, dok će se između Sarajeva, Bihaća i Tuzle i dalje koristiti magistralna cesta.

– Najgora situacija je na magistralnim putevima u Tuzlanskom kantonu.

Jedna od najgorih dionica je Doboj, Tuzla, Zvornik – kaže vozač Ismet Vehabović iz Gračanice koji je protekle tri godine obišao gotovo cjelokupnu regiju Zapanog Balkana.

Putevi su to koji vozače iscrpljuju, a privrednike čine nekonkurentnim, upozorava Faruk Širbegović, osnivač kompanije Širbegović inženjering.

Ističe da na cestovnoj kičmi Tuzlanskog kantona nema ni kilometra izgrađenog autoputa, niti brze ceste i dodaje da nije kasno po kojem kriteriju je to zaslužio najmnogoljudniji i privredno najrazvijeniji dio zemlje.

– Mislim da je građanima dosta. I kolege privrednici su vidjeli da je nedavni protest prijevoznika dao efekat, pa se pitamo je li to način komuniciranja koji trebamo primijeniti kako bi se stanje promijenilo – kaže Širbegović.

Tuzlainfo

 

Komentari